vrijdag 1 februari 2013

Letterbak en borduren

Ik doe mee met een Letterbak Sal ,en elke maand zal ik proberen iets te laten zien van mijn vorderingen.
Allereerst heb ik een letterbak uitgezocht,had div mogelijkheden maar deze is het geworden
Op zoek naar patronen,stof en garen ik heb gekozen voor een 11 draads witte Jobelan.
en dan komt het volgende meten,heb op papier gezet hoe groot elke vakje is,en met een draadje alvast lijnen opgezet.

Voor de  patronen,heb ik boeken bij de bied gehaald,op internet gezocht,en ben daar eigenlijk nog lang niet klaar mee.
Toch alvast een beginnetje gemaakt,en hier zie je dan een klein beginnetje van mijn borduurwerk





 Volgende maand zie je mijn verdere vorderingen



6 opmerkingen:

  1. Wat een leuk project, veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lijkt leuk maar snap de bedoeling niet helemaal wat ga je er in maken ??

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je mooie borduurtjes gemaakt. De voorbereiding kost veel tijd maar dan kun je ook zo aanhet werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De voorbereiding is al een genot. Groetjes Gré

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een mooie letterbak Marjan. Ga je met één kleur borduren?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie letterbak heb je gevonden en het kost inderdaad tijd voor je alle patroontjes e.d. hebt verzameld. Ga je ook een bepaald thema borduren? Leuke kat heb je al gemaakt, ben benieuwd naar je volgende borduurtjes. Groeten, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen